Halloweenfika

Förra helgen bjöd vi hit tre familjer på spökfika. Jag har ofta en massa idéer till olika teman men det blir sällan tid att få ihop allt. Men nu hade jag bestämt mig för att jag ville fixa en läskig fika för barnen.kladdkaka1

kladdkaka3

spökkex1

tårtor2

Vi bakade häxfingrar som såg så läskiga ut att jag inte vågade smaka dem! Vi gjorde också spökkex, oreo mud cake med spindlar och god glasstårta med spökmaränger och spindelnät. Tyvärr tog jag inte några kort på pumpan, spökglasen, fiskdammen eller dekorationerna.

fingrar1

tårtor1

4 thoughts on “Halloweenfika

  1. Mums vad smarrigt och läskigt🙂 Du vet väl att jag har en ny matbild-tävling på min matblogg? Så skynda dig in och tävla om produkter värda över 1000 kr om du inte redan gjort det🙂

Leave a Reply

