Mors dag 2013

Idag stökades det i köket ända fram till halv elva då jag fick gå upp. Då fanns det nybakta scones och bananpannkakor på bordet. Jag kokade snabbt ihop en jordgubbssylt och sedan blev det frukost.

IMG_7181 IMG_7195

5-åringen hade ritat fem teckningar till mig. På en av dem satt jag i en taxi i New York.

IMG_7220

 

Men den allra finaste var den där hon hade ritat en prins och skrivit varför hon älskar mig.

IMG_7227

 

Efter frukost cyklade 5-åringen iväg till en kompis för att leka.

IMG_7196

 

3-åringen och jag bakade.

IMG_7206

 

Nu har barnen lagt sig och vi har lite söndagsmys.

IMG_7233

2 thoughts on “Mors dag 2013

  1. För det första, sovmorgon till halv 11, HURRA! Vilken lyx. och för det andra fy fasen vilka fina teckningar! Jag önskar mig också en!

Leave a Reply

